Ամառային արձակուրդներ

Ես շատ տեղեր եմ գնացել և լավ ժամանակ եմ անցկացրել, իսկ հիմա ես դրա մասին կպատմեմ:

ես և բնությումնը

Ես գնացել Էի Վանաձոր տատիկիս ու պապիկիս մոտ: Այնտեղ ես գնացել էի մի տեղ: Այդ տեղը անտառում էր, այնտեղ ես ու հայրիկս փորձում էինք բռնել մի օձ: Ես միանգամից հասկացա, որ նա թունավոր չէր: Ես այնտեղ հավաքումեի մողեսների պոչեր մինչևն օձը դուրս չգա մի ծակից:

պարզ լճում

Մենք գնացել էինք պարզ լիճ և ամենաարաջինը սկսեցինք լողալ: Լողացինք մի կես ժամ, ես ուզումեի որ արագ գնաինք բայց չարագացանք: սկզբում քշումեինք ես և հայրս հետո իմ տեղը եկավ մայրիկս :

Շատ ուրախ օր Երևան պարկում

Այդ օրը ես գնացել էի Երեվան պարկ, քույրիկիս և ախբորս հետ: ես ու ախբերս մեծ էինք դրա համար մենք բոլոր տեղերը նստելեինք: մենք նստելեինք բոլոր ամենավախենալու տեղերը:

մի քիչ էլ էքստրիմ 🙂

Ես գնացելեի պարզ լիճ այնտեղ անցա պարկուր:

առաջին անգամ կրակելիս

Գնացելեի Վանաձոր կրակում էի տիրում:

սովորում եմ գոլֆ խաղալ

Իմ մամայի բանկում կազմակերպել էին մի բան, այնտեղ ես սովորեցի թեննիս և գոլֆ խաղալ իսկ վերջում ստացա նվերներ:

նոր ձեռքբերումներ

Մայրենիի մի մրցույթում մասնակցել էի այնտեղ միակ հաղթողն էի ամբողջ Նոր Նորքում:

իմ սիրած զբաղմունքը

Ես գնում եմ մի կիբեռ դպրոց այնտեղ ես սովորում եմ ծրագրավորել մենք այնտեղ ստանում էնք կիբեռոններ որոնցով տարվա վերջը առնում էնք տարբեր բաներ:

հավես օր Գույների փառատոնին

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *