գիրք տետր 43-46

Շունն առյուծին տեսավ, նետվեց դեպի նա: Առյուծը շրջվեց ու մռնչաց: Շունը փախավ: Աղվեսն ասաց.

  • Առյուծի ետևից ես ընկել, մռնչյունից անգամ վախենում ես:

Որսի շունը որս անելիս տեսավ իր ուժն ու մեծությունը գիտակցող, հանգիստ քայլող առյուծին ու իր հաջող որսով ոգևորված, առանց երկար-բարակ մտածելու նետվեց դեպի նա: Առյուծը արհամարհանքով լի հայացքով շրջվեց ու ահարկու մռնչաց: Հանկարծակիի եկած ու սաստիկ վախեցած շունը, իսկույն շրջվելով, հեռու փախավ: Այս ամենին ուշադիր հետևող աղվեսը, մոտենալով շանը, ասաց.
-Ա՛յ չորգլուխ պարծենկոտ,
առյուծի ետևից ես ընկել`ցանկանալով որսալ նրան, բայց նրա մռնչյունից անգամ վախենում ես:

Ծտի՞ ոտքը փուշ մտավ, թե՞ ——շան———————————————————————
Ծտի ո՞տքը փուշ մտավ, թե՞ ———թևը—————————————————————
Ծտի ոտքը փո՞ւշ մտավ, թե՞ ——չմտավ———————————————————————
Ծտի ոտքը փո՞ւշ մտավ, թե —————քար———————————————————

Գայլն ու շունը

(Ինչպիսի՞) ……………………սոված…….գայլը տեսավ շղթայակապ շանը ու հարցրեց.

  • Այդ ո՞վ է քեզ (ինչպե՞ս)……այդպես……………….շղթայել ու այդպես գիրացել:
    Շունը (ինչպե՞ս)…………………հանգիստ……………..պատասխանեց.
    -(Ինչպիսի՞)…………………անխիղճ……………….մարդը:
    _Չէ՜, սրտովս չէ այդպիսի բախտը: Ավելի լավ է (ինչպե՞ս)……………ազատ………մնամ, քան թե այդ (ինչպիսի՞)……երկաթե………………..շղթան վզիս:

Գիտե՞ք, որ…

Կրիաների երկու հարյուր տասը տեսակ է հայտնի: Կան փղի չափ մեծ կրիաներ, որոնց քաշը հասնում է չորս հարյուր կիլոգրամի:
Աշխարհի ամենախոշոր կենդանին կապույտ կետն է: Նրա երկարությունը երեսուներեք մետր է, քաշը՝ մինչև հարյուր հիսուն տոննա: Նա հիսուն փղից ծանր է : Կետի նորածին ձագն ունենում է վեցից ութ մետր երկարություն և ամեն կերակրման ժամանակ ոտում է հարյուր լիտր կաթ:

Ուշադրություն դարձրո՛ւ ընդգծված բառերի գրությանը:

Մի եղբայրը օր-օրի հարստանում էր, իսկ մյուսը՝ աղքատանում
Թագավորը մեծ որդուն թողեց ամեն ինչ, իսկ մյուսին՝ոչինչ
Այսօր ձու գողացողը………կգնա……. ձի կգողանա:
Արևն ամպերի ետևից երևում էր, մեկ՝….
Շողոքորթող կատուն օրեցօր չաղանում էր, իսկ շունը՝…նիհարում
Այստեղ շատ խոնավ է, ………այս……… տեղում նստի՛ր:

Ծիծեռնակներ

Ծիծեռնակներին կարելի է հանդիպել թե՛ քաղաքում, թե՛ գյուղում: Նրանք անդադար աշխատում են՝ օդում միջատներ են որսում: Ասում են, երբ ծիծեռնակները բարձր են թռչում, լավ եղանակ է լինելու, ցածր են թոչում՝ անձրև է գալու: Դա շատ ճիշտ է, սակայն կապվում է ոչ թե ծիծեռնակների, այլ այն միջատների հետ, որոնց ծիծեռնակները որսում են: Անձրևից առաջ, երբ օդն ավելի է խոնավանում, միջատների թևիկներն ուռչում են և, ծանրանալով, նրանց ներքև են քաշում:
Ծիծեռնակներն այդ պատճառով են ցածր թռչում:

Ծիծեռնակ
Ծիծեռնակին կարելի է հանդիպել թե՛ քաղաքում, թե՛ գյուղում: ……………նրանք….. անդադար աշխատում …են.՝օդում միջատներ …են…որսում: Ասում են, երբ ………………բարձր …են…թռչում, լավ եղանակ է լինելու, ցածր……են. թոչում՝ անձրև է գալու: Դա շատ ճիշտ է, սակայն կապվում է ոչ թե……ծիծեռնակների………, այլ այն միջատների հետ, որոնց ………ծիծեռնակները……. որսում …են.: Անձրևից առաջ, երբ օդն ավելի է խոնավանում, միջատների թևիկներն ուռչում են և, ծանրանալով, նրանց ներքև են քաշում:
…………ծիծեռնակներն…………. այդ պատճառով են ցածր թռչում:

Կատարված փոփոխությունները գրի՛ր


Այնպես ուզում եմ, որ մայրիկս ինձ համար երբեք պաղպաղակ չգնի:
Այնպես ուզում եմ, որ …………………………………ես չգնամ դասերի………………………………
Այնպես ուզում եմ, որ …………………………կոնֆետ չուտ էի………………………………………
Այնպես ուզում եմ, որ …………………մարդիկ տնից դուրս չգնանին………………………………………………
Այնպես ուզում եմ, որ …………………ամբողջ կյանք հիվանդ մնամ………………………………………………
Այնպես չեմ ուզում, որ ինձ գեղեցիկ խաղալիք նվիրեն:
Այնպես չեմ ուզում, որ………գնաի ընկերների հետ բակ…………………………………………………………….
Այնպես չեմ ուզում, որ………ինձ տանեն ռեստորան…………………………………………………………….
Այնպես չեմ ուզում, որ……………դինոզավրերը ապր էին……………………………………………………….
Այնպես չեմ ուզում, որ……ես լինեի գիտնական……………………………………………………………….

Երկաթից շինված-երկաթյա
Արծաթից շինված-արծաթյա
Ոսկուց շինված-ոսկե
Պղնձից շինված-պղնձյա
Փայտից շինված-փայտե
Բրդից պատրաստված-բրդյա

Ո՞ր մասնիկն ավելացրիր:
Ի՞նչ է ցույց տալիս այդ մասնիկը: ……………ինչ որ բանից շինված…………………………………………………….
………ե և յա………մասնիկը ցույց է տալիս այն նյութը, որից……շինված է………………………..է առարկան:

Եթե երկու շուն….., ճամփորդի գործը հաջողվում է:
Երկու շուն ….., ճամփորդի գործը հաջողվեց:
Եթե երկու շուն ….., ճամփորդի գործը կհաջողվի:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *