Մաթեմատիկա Հաշվետվություն

  • Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։Այո
  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։Այո
    https://dgevorgyan.edublogs.org/category/%d5%b4%d5%a1%d5%a9%d5%a5%d5%b4%d5%a1%d5%bf%d5%ab%d5%af%d5%a1/
  • Ինչպե՞ս ես կատարում մաթեմատիկայի առաջադրանքերը, ընտրիր պատասխաններից մեկը՝ /կատարում եմ ինքնուրույն, կատարում եմ ծնողներիս օգնությամբ, մեծ մասամբ ինքնուրույն, ձեր պատասխանը/:Ես կատաորում եմ առաջադրանքները կամ ինքնուրույն կամ Ալեքսանդր Փիրումյանի հետ
  • Մասնակցե՞լ ես «Մաթեմատիկան՝ Ամանորին ընդառաջ»  նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։այո

    https://dgevorgyan.edublogs.org/2023/12/11/%d5%ad%d5%a1%d5%b9%d5%a2%d5%a1%d5%bc/
  • Մասնակցե՞լ ես «Սովորող-սովորեցնող(GeoGebra մաթեմատիկական ծրագրի յուրացում)» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։Այո
  • Մասնակցե՞լ ես «Թվերի մեծ աշխարհում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։Այո
  • Մասնակցե՞լ ես  «Ուսումնական աշուն. 2023» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։Այո
  • Մասնակցե՞լ ես «Գուգլ ձևաթուղթ: Ինքնաստուգման թեստերի կազմում․ Սովորող-սովորեցնող» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։Այո
  • Մասնակցե՞լ ես «Սովորող-սովորեցնող(GeoGebra մաթեմատիկական ծրագրի յուրացում)» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։Այո
  • Մասնակցե՞լ ես «Սովորող-սովորեցնող(quizizz.com ուսուցողական խաղ-վիկտորինաների ծրագրային հարթակի յուրացում)» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։Այո
  • Մասնակցե՞լ ես «Մխիթար Սեբաստացին թվերի աշխարհում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։Այո
  • Մասնակցե՞լ ես «Սովորող-սովորեցնող․ գործնական մաթեմատիկա» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։Այո
  • Մասնակցե՞լ ես «Թթուդրիկն ու մաթեմատիկան» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։Այո
  • Մաթեմատիկական գիտելիքներդ կարո՞ղ ես օգտագործել առօրյայում: Ներկայացրու որևէ օրինակ:Այո, Օրինակ փողերս հաշվելուց
  • Պատմիր նաև այն լրացուցիչ նախագծերի մասին, որոնք կատարել կամ կցանկանայիր կատարել մաթեմատիկայից։Ես չէմ ցանկանում անել ոչ մի լրացուցիչ նախագիծ
  • Ո՞ր նախագիծն է քեզ ամենից շատ դուր եկել և ինչո՞ւ:Ինձ դուր է եկել Քուիզզիսը, որովհետև ես հավանում եմ նրանով վիկտորինա սարքել
  • Մասնակցե՞լ ես մաթեմատիկայի ամենամսյա  ֆլեշմոբին։ Քանի՞ ֆլեշմոբի ես մասնակցել։Այո․ ես կատարել եմ բոլոր ֆլեշմոբները
  • Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։1 ու 2
  • Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։Մայրիկիս կամ Ալեքսանդր Փիրումյանի հետ
  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի լրացուցիչ առաջադրանքները:Ոչ
  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի ամենամսյա հաշվետվությունները:Ոչ
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի սեպտեմբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:Չէմ արել
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի հոկտեմեբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:Չէմ արել
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի նոյեմբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:Չէմ արել
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի դեկտեմբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:https://dgevorgyan.edublogs.org/2024/01/07/%d5%b4%d5%a1%d5%a9%d5%a5%d5%b4%d5%a1%d5%bf%d5%ab%d5%af%d5%a1-%d5%b0%d5%a1%d5%b7%d5%be%d5%a5%d5%bf%d5%be%d5%b8%d6%82%d5%a9%d5%b5%d5%b8%d6%82%d5%b6-2/
  • Լրացրու բացթողումներդ
  • 1-ից 10 միավորային համակարգով գնահատիր 1-ին ուսումնական շրջանում կատարածդ աշխատանքը:7
  • ի՞նչ կավելացնես մաթեմատիկայի հաշվետվությանը։Ոչ մի բան

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *